Trött

Vaknade i morse av att Jonny stod och klädde av sig, jag sov så tungt att jag glömde bort att han jobbat under natten och skulle precis till att krypa ner i sängen. Sov en timme till innan jag klev upp för att åka till stallet.. Träff med Sessan och Dressyrryttarinnan idag klockan 10.00, dock fick jag vända om och åka på banken på grund av en mindre nödsituation. Varken av dem hade anlänt och trots ett litet uppehåll på banken var jag på plats i stallet före dem båda. Vi gjorde oss i ordning och skrittade bort till ridhuset, trots att mina tankar fanns på annat håll idag.

"Jobbade" bara i skritt idag, mycket gymnastik och när jag tillslut började att hitta några knappar och förstå mig på lite mer. Min ridning var säkert inte den allra fagraste men principen fungerade och tillslut frustade och pustade Moro, riktigt duktig tycker jag. Sessan och Dressyrryttarrinnan var även dem nöjda, både Lillian och Carl gick bra idag. Har sagt det förut och säger det igen, skönt att ha dem båda med som kan komma med en input ibland när det inte fungerar. Idag tyckte jag förvisso att det fungerade utifrån förutsättningarna, eftersom mina tankar som sagt fanns på annat håll när vi red iväg.

Efter ridpasset fick Moro lite ultraljudsmassage, tror han tyckte det var behagligt. Hoppas att det tar bra!


*~~~*~~~*~~~*


Ikväll: Idol-final! (Givetvis)


Kommentarer
Hanna

Vad duktig du är som tränar! Jag måste ta tag i vikten snarast, men känns inte som om jag kommer att lyckas med det innan jul.



Vad är det du funderar på?

2009-12-14 @ 17:41:55
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0