Ångest?

Usch, sitter på jobbet och vill bara åka hem. Ångest deluxe liksom. Mitt liv skulle kunna fungera bättre än det gör. Men... Det blir väl bättre med lite sömn skulle jag tro. Alltid svårt att genomlida första natten på cykeln. Nu är det lite drygt en och en halv timme kvar tills jag sitter i bilen på språng hem. Ser fram emot det.

Skall försöka övertyga min blivande man att åka in på Media Markt och köpa mig en laptop med tillhörande internet som jag kan ha med mig på jobbet. Då kanske jag äntligen skulle kunna ta tag i mitt skrivande igen utan att arbetet blir lidande.. Skulle då kunna börja skriva utan att jag lämnar maskinen utan tillsyn. En bra plan om jag skall genomlida detta..


Kommentarer
Hanna

Vad ska du skriva då?

2009-07-04 @ 14:06:54
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0