Att äga häst är päst? Eller?

Idag blev det inte måna pussar på min prins, for till stallet och mockade.. Dessvärre sköts inte de överenskomna rutinerna som det var bestämt. Klockan 18.15 var hästarna på väg in trots att vi sagt att det är tidigast 19.30 som gäller. Nåja, det är dags för ytterligare ett möte där vi går igenom alla rutiner med stallägare och ser till att alla kommer överrens. Har man häst så har man häst, det kräver tid oavsett om man har jobb, studier eller barn.

Annat jag irriterar mig på är att jag aldrig hittar något snyggt och matchande träns till min sadel! Fy fasiken vad jobbigt, blir så irriterad på det där. Det ordnar sig väl det också, det är inte det viktigaste just nu..


Kommentarer
Hanna

Tänk så billigt det blir om du inte hittar ett träns ;)

2009-11-14 @ 12:41:32
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0