Bitterpuppor

Vilket bra gäng vi är alltså. Önskar att jag hade ett eget stall i närheten av ett ridhus, med möjlighet att hyra ut någon plats. Det kommer dock att bli bättre det är jag övertygad om, vi står enade och håller ihop i bästa möjliga mån och det är huvudsaken. Det är dock inte en lättsam situation som det är nu, tråkigt.

Den här skönheten (dock inte detta exemplar) har jag hemma och skall prova på fredag:



Den ligger dock något över min budget, men priset är alltid diskuterbart!  


Kommentarer
Hanna

Behöver du köpa ny sadel igen :-o Finns det inte roligare saker att lägga pengarna på ;)

2009-11-25 @ 20:11:13
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Jenny

Hej

Nu är det sista skansen att Anmäl sig till min veckans blogg tävling genom att.Motivera varför just du ska vinna.

Lämna gärna ett spår när du besöker bloggen.

Ha en bra kväll.

2009-11-26 @ 17:18:37
URL: http://forsbergjenny.blogg.s


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0