Fjortisporr i Sundsvall!

Jag vet precis hur jag ska få min tid att räcka till, UTAN att jag ska vara beroende av mycket sömn varje dygn. Jag ska be Edward Cullen att komma och förvandla mig till en tvättäkta vampyr! Förstå hur bra det skulle vara! Jag skulle få mer tid åt Moro, mer tid tillsammans med min man och jag skulle DESSUTOM gå ner massor i vikt eftersom det ändå är lönlöst att äta annat än blod. Fast å andra sidan... hur bra skulle det ständigt känna doften  och frestelsen av blod och dessutom ALDRIG kunna vistas i solen som en normal människa. Familjen Cullens dricker enbart djurblod och det skulle innebära att jag blir ett hot mot både min prins och de andra tjejernas hästar.

Nää, jag tror att jag fortsätter mitt liv som människa istället.

*~~~*~~~*~~~*


Jag var alltså på Twilight + New Moon igår kväll/natt med Myran och det var en riktigt trevlig fjortsafton. Vid första anblick av Robert Pattinson gick ett högt vrål med en ton av förtjusning genom biosalongen och 95% av alla tjejer kippade efter andan. Jag också, förstås, samtidigt som vi vek oss av skratt. Twilight är verkligen en "må-bra"-film och den nya New Moon är något mörkare, där vi som tittare slits mellan hopp och förtvivlan minst lika mycket som hon "Bella"..

Vågar jag säga vilken film Värmland valt att hyra till hemmakvällen? Jo.. Twilight. Och eftersom Jonny inte är hemma så kan jag få vara lite småförälskad i Edward Cullen ikväll också. Haha!


Kommentarer
Myran

Har ni hyrt Twilight, när ni vet att jag har filmen hemma?

Skaka på huvudet så får jag höra om det skramlar...

2009-11-21 @ 13:29:42
Myran

Har ni hyrt Twilight när ni visste att jag hade filmen?

Skaka på huvudet så får jag höra om det skramlar...

2009-11-21 @ 13:55:33
Josefine L

Du, man hör ett dovt skrammel när vi skakar på huvudet! ;) Ja, vi ÄR dumma som inte tänkte på det överhuvudtaget. Marie tyckte det var ganska bra!

2009-11-21 @ 16:11:19
URL: http://strindlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0