En bulle i ugnen? Nej, flera kebabtallrikar!

Kebab, dajm och pepsi.

Det är min värsta mardröm för tillfället.. Dock har jag sedan länge handlat min sista dajm, men vad gör det om det ligger en bit och skräpar i kylskåpsdörren? Och inte nog med dajmen, jag äter kebab hela tiden. Jag ska sluta, nu ska jag se till att bli fit. Eller ja, jag väntar till efter den 19/11 för då måste jag få svulla lite biosnacks tillsammans med Myran när vi ska på Twilight + New Moon-kväll. Fast för den sakens skull så kan jag ju sluta med kebaben och dajmen, det var gott, men det är inte det nu längre. 

Ibland får jag perioder där jag snöar in på något, nu är en sådan perioden och det är inte en period orsakad av en bulle i ugnen. Tro mig, alla ni som är på väg att hugga knapp och påstå att det skulle vara därför.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0