Hyllningsblogg till Morran!

Usch vad jag har kämpat med denna veckas studier och äntligen är jag klar. I morgon är dock början på sista veckan av Psykologi A och Svenska C. Det känns riktigt skönt! Tycker hittills att svenskan varit allra jobbigast, men samtidigt är svenskan det ämne som jag hittills fått högst betyg i, men jag måste ge cred till lilla Morran för att hon har höjt mig ett snäpp uppåt hela tiden och hon förtjänar lätt en trerätters middag nästa helg. Vi måste fira våra framgångar! Eller ja, mina studier går framåt och hennes bakåt.. Önskar jag kunde ge henne lika mycket tillbaka när hon behöver hjälp, men jag inser att jag inte har den kunskapen. 

Morran är bäst! 


*~~*~~*


Idag har jag och Moro galopperat i vattenpölar stora som sjöar, han bara plöjer igenom och kämpar på! Älskar honom så mycket! Som bevis på min kärlek försökte jag göra ren snoppen på honom efteråt och det var väl inte helt uppskattat, men det gick ganska bra trots att han blev lite tjurig på mig. Han fick mycket morötter efter det, det var han värd. I morgon har jag utsläpp och då ska jag åka dit ganska tidigt, synd att det regnar så mycket och blir så blött.. Hade planerat att klättra med honom någon dag men det känns inte särskilt roligt när jag inte är säker på fästet. Får försöka hitta på något annat med honom istället!


PUSS alla mina älsklingar, ni vet vilka ni är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0