Söndag fylld med shopping!

Moro har vilat i två dagar nu, har varit så trött och hängig och en ridtur hade antagligen suttit som en smäck men jag valde att åka till Birsta och fika lite tillsammans med Värmland istället. Passade på att shoppa lite, blev så kär i Mariettes scarf/sjal som hon hade runt sitt hår i fredags och jag satt efter det på nätet och letade febrilt. Kunde inte hitta den.. men idag, tror jag att jag hittade rätt, stämmer den här scarfen överens med den som Mariette hade på sig i fredags? 




 



Visst är det samma? GUD vad snygg den kommer att bli till min nya hårfärg, som jag skall fixa till om ungefär en vecka. Klipper mig på torsdag, så jäklar! Jag blev i alla fall så lycklig att jag handlade ännu mer trots att jag egentligen inte har råd. Har en massa andra måsten nu inför jul men jag hittade för en gångs skull något snyggt! En polotröja med kort ärm och en långärmad t-shirt. Det finns med andra ord lite mode i min vardag också, DET ni! Passade på att inhandla en julklapp också..


Har även beställt detta på H&M´s webbshop:







Kommentarer
sessan

snyggt...

2009-11-30 @ 12:10:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0