Galoppbus i skogen!

Jag har precis insett att min balans blivit otroligt mycket bättre! Roligt med framsteg! Skulle ut och rida idag och av någon anledning så blev polacken rädd för något och för ovanlighetens skull slängde sig åt sidan och gjorde helt om. Normalt så brukar jag efter ett sådant ögonblick hänga på sidan om halsen och med nöd och näppe hålla mig kvar, men den här gången så följde jag bara med och kom enbart lite på sniskan i sadeln.

WOHO!

Till veckan flyttar jag och polacken till vinterstallet, jag får längre att åka men samtidigt så har vi skrittavstånd till THF. Måste ringa och höra mig för hur det fungerar med manegehyran, de har ändrat så att man betalar för ett kalenderår (0101-1231) och jag har ingen lust att betala hyra för ett helt år när det handlar om tre månader. Konstigt det där, men jag antar att det finns en bra anledning till det också.

Hoppas för övrigt att Zandra inom kort blir klar med min nya design här på bloggen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0