En dag med Morr är en dag med fotografering:

Jag hämtade upp min slav i fredags eftersom jag ville ha lite sällskap. Under lördagen red jag i paddocken och jag fick två ögon på mig som kunde hjälpa till och förklara vad som händer under mig. Jag har inte riktigt fått den förmågan ännu att känna vad som är rätt och fel om jag gör det halvdant. Det jag däremot känner är att jag är alldeles för spänd i axlar och skuldror, lite yoga på det här så kanske det blir bra? Som det är just nu så är jag så stel att jag drar fram axlarna och när jag gör det blir det alldeles för mycket framvikt.

För övrigt så tycker jag att min sadel (som jag ska sälja) känns relativt bra i sitsen, men den ser så fruktansvärt liten ut. Någon annan som reagerar på det lika mycket som jag? Tycker som sagt inte att den känns liten att rida i, så därför blir jag så förvånad när jag ser bild eller film.

Så här såg den dagen ut bland annat:

                 

 
                                        Och så här duktig var polacken efteråt Hitler!




Jag är väldigt medveten om mina brister, och nu även några av mina "styrkor" och vad jag förbättrat mig i. Självklart är ni välkommen att kommentera och berätta sådant som ni ser att jag kan försöka att tänka på! Jag arbetar dagligen med mig själv och Moro så jag vill fortsätta att påpeka att jag har utvecklats så mycket! haha



Kommentarer
Hanna

Kul att få se bilder med den riktiga hästägaren ;) Det är nog lite svårt för intresserade att kommentera bilderna, för dem är så små...

2009-10-11 @ 20:37:18
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Josefine L

Ja, men vadå, de är väl klickbara?

2009-10-11 @ 22:04:44
URL: http://strindlund.blogg.se/
morr

Ja de är klickbara men ändå småååååå! För övrigt, gud vilken grym fotograf! ;)



Efter skolan i morgon ringer jag dig. Bara så du vet.

2009-10-12 @ 00:38:44
ridhitler

hm hm..... du står på tå!!!! trampa ner hälen kvinna!!!men som du påpekade själv så har du blivit mkt bättre.men jag riktig känner hur du kommer att få ett hårt pass med sitsträning!!!!!

2009-10-12 @ 08:36:09
Emma

Kul med en blogg om hästar! Vad är det för sadel du har? :)

2009-10-14 @ 15:51:29
URL: http://emma.stjernstedt.net/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0