Lite Kama Sutra på det här så.. haha

Idag var 'storsyrran' med i stallet och styrde upp saker och ting, en klapp här och en klapp där så kändes allting ok igen. Ibland har jag svårt att förstå vilken situation jag hamnat i, jag som tidigare alltid tyckt att allt bara varit piss och skit känner nu att jag inte behöver känna så om allting. Ibland undrar jag när någon nyper mig i armen och utbrister "wake up, det var bara en dröm"... Jag vet dock att det inte är någon dröm och jag känner mig verkligen glad över att det här är min verklighet. Jag har liksom ingenting annat att erbjuda än mig själv, det vore kanske annorlunda om jag hade någon miljard på kontot, men det har jag inte heller.

Ibland är livet bara gott!


*~~*~~*

För övrigt så hade vi en liten ridsession idag och det kändes så roligt! Vi jobbade mycket med min sits och försökte komma i rätt läge i sadeln. Samtidigt som man ska tänka på att sitta rätt så måste hela kroppen arbeta på olika sätt hela tiden. Det är svårt att lära en gammal hund att sitta, men det går! Tyckte mig känna stora framsteg, även om det kändes både stramt och konstigt. Huvudsaken var att det gav resultat, vilket det verkligen gjorde! Nu är det bara att fortsätta så här, ni som tittat på mina bilder i inlägget före det här ser att jag är väldig stel, spänd och ur position i större delen av bilderna..

DET är det nya projektet. Samt att jag skulle börja behöva styrketräna/yoga lite, men min fattiga plånbok tillåter inte det riktigt än. Tänkte dock försöka att hitta någon dvd med nybörjaryoga för att åtminstone börja mjuka upp kroppen lite.


Adiós



Kommentarer
morr

Jag vill också göra framsteg men jag gör inga steg alls. Har suttit här sen jag kom hem, utan att ha gjort minsta vettiga lilla grej. Suck. Hoppas jag fått något roligt i posten, typ en check på 10 miljarder. Då blir jag glad. Om inte, ja då ska jag inte bli glad förrän tidigast torsdag.



Jag tycker yoga låter bra! Rid-Hitler få pressa ner dig i lotusblomman eller vad det nu heter. ;)

2009-10-12 @ 13:43:28
rid hitler

oj va jag saknade barplockaren o han sota matte idag! tomt o ensamt i stallet....

2009-10-13 @ 14:11:42
Josefine L

Polacken och hans ägare står (nästan) alltid till Hitlers förfogande! ;) Nästa gång, call me! Jag kan packa in pållen i skuffen! :D

2009-10-14 @ 00:15:39
URL: http://strindlund.blogg.se/
Gabbi

Hej.

Jag har jättebra yogaprogram på cd. Jättebra för då kan man lyssna och behöver inte kolla på någon film samtidigt. Du får gärna låna :D

Kram Gabbi

2009-10-14 @ 08:55:39
URL: http://www.gabriellablom.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0