Bloggar jag läser, Del 2:

Ganska nyligen hittade jag till min gamla bukefavorit´s blogg som handlar om hennes liv, ett liv som innebär mycket hästar, hundar och ett snyggt yttre. Verkligen en härlig kombination, i framtiden ska jag främst anamma lite inspiration från bloggfavorit från första delen med en massa sminktips, och nu även Showjumper som tipsar om trevliga ridövningar och annat roligt i sin blogg försöka övergå till något liknande.

Du finner henne på: http://showjumper.blogg.se

Det är mycket tack vare henne som jag insåg att allting går, men dessvärre bor vi i olika delar av landet. Under den hästlösa tiden fick jag tips om jag bad om det och Showjumper pushade på ett bra sätt. Hennes blogg är verkligen något som tilltalar mig, så som Kenza eller Blondinbella tilltalar någon annan. Det här är en blogg att minnas om hästar är något som är ett dagligt inslag i era liv.


Måste även tillägga att hon har trevliga tävlingar ibland, det här är den första jag är med i: http://showjumper.blogg.se/2009/september/utlottning-igen.html#comment

Tänk att få en uppsättning av de där lindorna! Tyckte färgen var så fruktansvärt snygg, men de finns att vinna i marinblått också. Så OM jag vinner, då är det marinblått som gäller. Håll tummarna för att det är jag som vinner!

Adíos


Kommentarer
Matilda

Men snälla söta du!!! Tack så mycket för dina snälla ord! Kul att ha hittat din blogg också, ska helt klart läsa igenom den.

Många Kramar.

2009-09-28 @ 11:36:52
URL: http://showjumper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0