Dagens ros:

Tusen rosor till rid-Hitler som står ut med mitt analyserande,  mina "bortförklaringar" och mitt pustande och stönande om vartannat. Jag vill tacka dig för att du fortfarande (efter några veckor som just rid-Hitler..) ställer upp som du gör och orkar lyssna på min hemska röst, som absolut inte kan tillhöra mig.. Likt en ostyrbar studsboll sitter jag ned i travarbetet där dina ledord: "Övning ger färdighet" är något du verkligen får hålla fast vid om du vill ha fortsatt umgängesrätt till polacken! Med honom ingår även en flummig ägare och ryttare som måste träna, träna, träna. Fast det vet ju du bättre än någon annan! 

Tack för att du är den du är, och du, fortsätt att stå ut med mig.

Det behöver jag!



~*~*~



Jag har nu sett mig själv rida på film, och därav denna uppenbarelse och behov av att uttrycka min tacksamhet!



Kommentarer
Morran

Heja rid-Hitler! Och dig och Moro... Speciellt Moro som får stå ut med både kiss och gud vet allt.



Insåg just att det knappast blir någon sömn nu. Jag ska ha Macahan-maraton! Hörs i morgon, puss!

2009-09-14 @ 00:13:30
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
carina

kära fru Larsson.. jag står ut.. drömmer om din kladdkaka...o nånstans måste jag ju få utlopp för min lilla hemliga hitler läggning !!kram på re!

2009-09-14 @ 07:53:16
Hanna

Jag vill läsa om nåt annat än... häst... haha ;)

2009-09-14 @ 13:01:53
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Josefine S

Hanna, tyvärr.. Det blir mest häst i den här bloggen, eftersom jag är en hästtjej! ;)

Sandra

Kan förstå det då du är nygift =)



säg hur du vill ha det så ska vi se om jag kan fixa det ^^



//Sandra

2009-09-14 @ 16:48:55
URL: http://sandrasphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0