I drömmarnas värld..

Sov läääänge idag. Det var skönt, men drömmarna som jag gärna drömmer var väldigt konstig. Och läskig. En av dem var inspirerad av jobb, studier och Robinsson/Kändisdjungeln. Samt lite utlandet, förstås. Skulle på arbetsintervju i grupp om 10 stycken, mig inräknad. Människan som håller i detta börjar med att säga: "Det var väldigt många ansökningar till detta arbete, alla ni som sitter här är noggrant utvalda för kommande uppdrag. Ni var de 10 bästa sökande!". Well, det låter ju absolut bra, varpå vi får i uppgift att hitta en lösning på en massa frågor. Jag kommer på den exceptionella idén om att få låna Nationalencyklopedin för att luska fram lite till om det vi nu skulle luska om. 

Rätt som det är ligger jag och min grupp på en flotte i floden, som går från Duvedsbacken i Söråker, ner till OK/Q8-macken och upp vid ICA och till Folkets hus. I den här floden skall vi på flotten undersöka hur länge man kan lura med sig djur under vattnet, med något som de är väldigt förtjusta i. När det är min tur så får jag förstås en huggorm, men det visade sig när den klättrade upp på land så var det någon form av bagge. Jag och mina kamrater kämpade samtidigt med att vi skulle få med oss visst många kroppsdelar från dessa djur. Jag tog ett halsband som jag lockade ormen med och klämde av huvudet, och en kille tog och skakade ur innehållet på baggen.

Vidare har vi klarat uppdraget och vi blir upphämtad av en båt, en båt som skall ta oss till Bondi Beach i Alanya.

Det säger väl allt.. Bondi beach ligger definitivt inte i Alanya, och Alanya ligger definitivt INTE vid Söråkers Folkets hus. Men det var inte det här jag skulle blogga om, jag skulle berätta om hur leds jag är över att behöva gå ner i vikt. För det är ju det jag vill, men jag tror jag är döende ibland. Orkar därför inte kämpa. SUCK.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0