Utmana storbloggarna? Njaa..

I vanlig ordning sätter jag mig framför datorn när jag kommer hem, trots att det är långt ifrån avkopplande. Vet inte riktigt vad jag håller på med, men jag surfar runt i brist på fantasi. Och ork, förstås. Latast i Söråker, kanske i hela Timrå kommun. Måste bli ändring på det, så vill jag inte ha det i fortsättningen. Många plus till mig dock, klev upp 07:15 i morse och for upp till hästarna, det har inte hänt sedan i juli någon gång då jag jobbade dag. Uppgång 05:30.

Har för övrigt funderat på hur jag skall kunna erövra blogg-Sverige, men jag inser att jag inte kan erbjuda det de största bloggarna gör. Fest, mode, smink och diverse annat som inte ingår i min vardag.. Förhoppningsvis kan jag hålla denna snygga yta åtminstone några dagar i veckan. Istället erbjuder jag riktiga och djupa känslor, hästlivet och någon gång också något musiktips via youtube, och med det... blir det ingen tv-karriär. Klart är i alla fall att jag skall fixa till designen på bloggen. Eller rättare sagt, överlåta det till Zandra som fixat till den nuvarande.. 

Måste dock prata med henne om det först. 


Nej, nu skall jag återgå till latandet. I morgon, då ska jag minsann städa. Det lovar jag. Och förresten, jag skall ligga i soffan och fundera på hur jag kan tänka mig att göra med trappen. Det är dags att bli klar nu, fattar inte vad det sitter i. Hur kan det vara så svårt?

Adiós 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0