Hurra, Hurra! Grattis världens bästa Värmland!

Varför blir det mörkt så snabbt nu? För en kvart sedan skulle jag gå ut och klippa gräsmattan, nu är det nästan svart ute. Jag kommer inte hinna att klippa gräset idag, så jag får göra det i morgon istället. Idag fyller min trogne vapendragare (eller egentligen Foppas..) 22 år, det firade vi igår tillsammans med bland annat god mat på kvällen. Det kanske är lika bra att ta det lugnt idag, det är ju inte varje dag världens bästa Morr fyller år! Dessutom är det både Idol och säsongspremiär av Grey´s anatomy ikväll, spännande värre. Till det avslutande programet i vår rann det floder av tårar när jag och alla andra insåg att det var George som kommit in på aktuen med livshotande skador.

Inget Grey´s utan George...



Åhhh, vad ledsen jag blir.

Nog om det, inatt klockan 00.00 försvinner vårat internet. Tele2 är boven i dramat, som lovade oss bredband hos dem, sade upp det vi hade och sedan meddelar alldeles för sent att de inte kommer att kunna leverera bredband till oss. Jag blir galen. Får se vad Glocalnet kan göra åt saken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0