Öka antalet besökare på din blogg? Jag vet hur!

Wow. Hittade in på en sida genom hästtjejen Showjumper´s blogg som gör att man kan locka fler besökare.

Från den 27/9 till idag den 29/9 har jag ökat mina sidsvisningar från 9 st till 53 stycken. Antalet unika besökare har gått från 7 stycken till 41 stycken. Snacka om ökning! Hur många som sedan verkligen satt sig ner och tittat igenom min blogg vet väl bara de som har gjort det, och ärligt talat bryr jag mig inte så mycket. Eller jo, jag bryr mig, om jag skulle tjäna pengar på det.. Vilket inte är särskilt troligt. Och jo, föresten, jag har inte en aning om  vad det innebär med unika besökare eller ökade sidvisningar.

Någon kanske vill förklara det för en ärthjärna som mig?

Att jag sedan inte haft särskilt många besökare tidigare rör inte mig i ryggen, jag skriver enbart för mitt eget nöjes skull. Samt för att uppdatera uttråkade vänner om mitt så spännande liv, förstås. Hoppas att alla nya besökare finner något nöje här hos mig.


Vill ni ha fler besökare på eran blogg? Klicka vidare på följande länk:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Strindlund

Berätta gärna hur det går.

Lycka till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0