Tröttelitrött uppdatering:

Kastar lite blomsterblad över bästigaste bästa Hanna för att även hon tillstår med två böcker till mina tilltänkta kurser! Helt underbart! Jag behöver bara köpa till en bok och det känns riktigt riktigt bra! Det växer inte pengar på träd, direkt. Kommande natt skall jag spendera med min man, förstås, men också med att fundera på vilka kurser som skall läsas när osv.


I morgon ska jag rida, hoppas på att det går bra eftersom jag ska rida själv. Men jag får försöka tänka på mina uppenbara negativa saker som jag har för mig. När detta sitter på plats kanske jag kan försöka komma ifrån själva den här grejen att försöka sparka mig upp i lättridning, eller hur jag skall förklara. När jag blev trött så såg det ut som på filmen att jag liksom sparkar mig upp ur sadeln, eller hur jag ska säga.. medan benen hänger och slänger som några sladdlampor. Detta skall jag komma ifrån! Uppdatering om detta i morgon, förhoppningsvis!

Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa till sängs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0