Jobb!

Idag har jag jobbat på förskolan ute i Tynderö, första gången för mig där  ute men det gick bra. Är alltid lite svårt/jobbigt att komma in på ett nytt ställe innan man vet hur rutinerna ser ut. Blev erbjuden 32 timmars lokalvård där ute i månaden, främst fram till midsommar men har jag tur så fortsätter det även efter semestern. En av förskolelärarna pratade om att det eventuellt skulle bli en tjänst ledig på 25% per vecka och som det lät så verkade det inte helt omöjligt att det kunde bli aktuellt. Vi får hålla tummarna, om det blir så kan jag eventuellt klara mig utan studielån ett tag till hösten/alternativt ta en mindre del i studielån :)

Tror att jag skall lägga mig snart, måste egentligen plugga men om jag ändå bara är trött så är onödigt att sätta sig med studier.


Kommentarer
Hanna

Det vore ju kanon! Håller tummarna =D

2010-04-21 @ 14:24:29
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Sofia

Ja, lycka till. Jag vet hur det känns när liksom allt hänger på en tunn tråd. Var tvungen att jobba extra en hel del när jag pluggade för att ha råd med hyra och den ack så nödvändiga bilen. Dessvärre tyckte CSN att jag jobbat för mycket så jag blev tvungen att betala tillbaks 20 000 av studielånet. På rotmos.

2011-04-20 @ 10:31:45
URL: http://lokalvard-haninge.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0