Regning eftermiddag

Hade tänkt att rida nu på eftermiddagen... men eftersom regnet bara vräker ner och det faktum att jag inte har några regnkläder gör att jag låter bli. Skall dock åka upp och ta på Moro ett täcke eftersom det skall regna hela natten, skall samtidigt passa på att ge honom några äpplen så han får mumsa lite.

Försökte att så med mig Sessan runt lunchtid på en uteritt i skogen men hon ville jobba på en hemläxa hon fått från Coach H, vilket förstås är förståeligt. Hade dock uppskattat lite sällskap eftersom det alltid är roligare om man är minst två som rider tillsammans. Pik där, lilla Hitler! När inte hon ville följa med så bestämde jag mig för att följa med Sofie, Eric och mamma till Birsta istället och där hittade vi lite smått och gott.

I morgon blir det antagligen Birsta för min del igen, skall åka iväg med Överste Morr och införskaffa lite gott och blandat till henne. Hon har äntligen bestämt sig för Sundsvall och det tackar jag för! :) Har saknat henne otroligt mycket den här sommaren. Skönt att ha henne hemma igen!


Kommentarer
sessan

Hitler dont give a shit about "pikar " Skogen är boring även om inte sällskapet är det !

2010-08-25 @ 11:51:48
URL: http://fashioforoldies.zoomin.se
sessan

Hitler dont give a shit about "pikar " Skogen är boring även om inte sällskapet är det !

2010-08-25 @ 11:52:20
URL: http://fashioforoldies.zoomin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0