Alkoholen tar fram den rätta sidan?

Ska alldeles snart åka och hämta min syster och hennes kompis i Härnösand. Deras klassgäng skulle ha klasshäng på bland annat Bittens ikväll, "mitt" gamla hak. Jag saknar inte det livet men ibland kan jag känna att det bara skulle vara så skönt att gå ut och bli lite waisted för en gångs skull. Som somliga vet brukar det dock inte fungera särskilt bra för mig och alla känslor inombords som egentligen borde rinner över annars kommer ut.

Nästa gång jag åker till läkaren kanske jag ska se till att supa mig dyngrak så att jag får ur mig allt jag behöver få ur mig. Det är ju en plan, men om det är en bra sådan vill jag inte sia om...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0