I'm back!

Nu ska jag börja blogga igen. I alla fall när livet är på topp. Helt på topp är det inte nu, men jag gör mitt bästa.

Kommer ganska precis hem från en hoppträning i Härnösand. Jag valde att fortsätta eftersom jag anser att det kan vara bra för mig att lära mig att reglera och lita på den häst jag rider. Lär mig faktiskt något nytt varje gång, ska försöka att skriva en riddagbok här i bloggen för att kunna tittat tillbaka på vad vi gjort. Mina tankar om passet, vad jag behöver tänka på och så. Känner att min kondition inte alls finns där och jag går stadigt upp i vikt. Ser knappt tårna längre när jag står i duschen. Eller nej, jag sitter ju faktiskt ned när jag duschar. Är det värre att inte se tårna då? Antagligen.



Kommentarer
Hanna

Bra att du är tillbaka =)

2010-12-07 @ 11:38:53
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0