Ändra design?!

Funderar på att ändra min bloggdesign, den nuvarande är söt och trevlig, men eftersom jag till mesta dels skriver om Moro och det övriga hästlivet så känner jag att jag vill göra något annorlunda.. Ska höra med Mirre Tegenfeldt om hon inte har lust att hjälpa mig att ta några vackra bilder på mig och min prins. Hon är jätteduktig och är det någon som kan hjälpa mig att få till något bra så är det hon. Hon är dock i Sydafrika nu (tror jag) och jag får vänta tills att hon kommer hem. Kommer troligtvis billigare undan än att köpa en egen systemkamera, som man enligt min man måste lägga minst 10 000 på för att få någor bra



Kommentarer
Matilda

Jag tycker att din design är superfin nu! Men jag förstår vad du menar, jag vill också byta heeeela tiden. :D

2010-02-20 @ 10:05:13
URL: http://showjumper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0