Anja tar brons, Morr chips och dipp!

Grattis Anja till bronset!

Överste Morr är här på besök, vi skulle hyra bröllopsfotografen men av någon anledning kommer den inte ut till butik förän den 24 februari. Dåligt där! Vi hyrde en annan svensk film med Maria Lundqvist och hon brukar ju göra roliga filmer :)

I morgon ska jag lämna igen bilen, en Toyota som vi fått låna när våran fransos varit på reparation. Klippning på John Bauer sedan (då jag inte vågar gå till Jenny som jag gått till under flera år, i och med att jag färgade håret i princip svart), hästmatsshopping men dessvärre ingen hoppträning som det såg ut.

Skrev ett sms till Eva om att OM hon skulle få en avbokning så är jag flexibel, fick då som svar att hon absolut skulle höra av sig, samt att det var "kul att det suger i hopptarmen! JA, det tycker jag också!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0