Födelsedagsinköp

För ett tag sedan köpte jag sex stycken tallrikar ur serien Mårbacka (decor av Pia Rönndahl) på tradera för 1150 kronor. Eftersom jag vill ha totalt tolv stycken så valde jag att lägga ut dem på försäljning igen eftersom jag är i behov av pengar.. Sen hur min prioritet är ska vi inte prata om, men i annonsen kan ni se att förtjänsten är nästan 800 kronor och jag hade bara hoppats på att få ut en dryg tusenlapp. Så här har pengar spenderats! (Fick dessutom 500 kr av farmor och farfar som var bortresta under min födelsedag).

Detta har blivit inköpt:



Ledad Stigbygel från BR (Biemen De Has (BR), 569:-


Beskrivning:

BR Ledade stigbyglar.


Stigbyglar som är ledade, som ger en rörlighet och "svikt" som skonar ryttarens knä och höftleder. Mycket populär modell av stigbygel bland hoppryttare! 


Lite utmärkande design på dessa med ljus gummi på sidorna och mörk fotplatta.



*~~*~~*~~*~~*~~*



Sen- och kotskydd från Mark Todd, 389:-


Beskrivning:


Benskydd av slagtålig plats som är mjukt neoprenfodrade. Sitter bra på plats!


Mycket omtyckt modell på benskydd.



Tack Farmor och Farfar för en god investering, nu skonar jag mina knän samtidigt som risken att släpas efter Moro efter en eventuell avramling elimineras!


Varorna är köpta från Österbo Hästgård.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0