Jag suger åt mig som en snustorr svamp i ett vattenbad

Det här läste jag nyss och fnissade för mig själv:

"Lilla Sis¹ var också med o red, dom är sååå underbart duktiga och jag vill påminna henne om att i september så pep hon av skräck när jag TVINGADE henne över bommar på 30 cm..snacka om framgångar !!Det är så kul att vi kan rida tillsammans! Vår nyaste gängmedlem M har också gått från klarhet till klarhet på varje träning jag ser henne på !! Duktig tjej som också hon kämpar på! Tror ni får dagens <3 hela gänget !"


Dito Sessan!

_______________________

¹ Det är jag!



Kommentarer
Bellezza

jag lägger till dig på blogglovin nu :)

2010-02-13 @ 20:25:31
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0