Katshing! Klirr, klirr, klirr

Det kändes nästan som vi vunnit på lotto idag då vi upptäckte efter ett samtal att ett lån visst hade dragits utan att vi hade lagt märke till det! Igår hade jag en dryg ekonomiångest som bara blev värre och värre, så det här beskedet lugnade mig en aning. Det innebär i alla fall nästan 1500 kr extra och vi hade inte överspenderat särskilt mycket pengar. Yihoo! Önskar dock att min blogg också kunde dra in några tusen i månaden, det hade varit väldigt gott. Kissie påstår att hon tjänar drygt 100 000 på sin blogg varje månad, vilket för mig låter som otroliga pengar.. Om det är sant eller inte, det har jag inte en aning om.



Kommentarer
Hanna

Haha ja det är nog inte sant, då skulle hon inte tycka att 39.000kr var mycket att betala för ett par boobs.



Kenza hade ju fått betala tillbaka på skatten, men inte alls såna stora pengar och dem har ju lika många läsare.



Haha jag låter ju som värsta fjortisblogg-läsaren =D Haha!

2010-02-02 @ 17:26:39
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0