Tisdagen den 23/2

Det är nog något fel på mig, efter sex timmar på dagis utan lek i friskluften gjorde att jag blev helt jäkla grötig i skallen. Snacka om att jag var tacksam över att jag bara jobbade till 13.00 istället för 16.00! Vilken vekling jag känner mig som, är inte redo att gå ut på ett till pass i morgon så håll tummarna på att de inte ringer mig. Puuh. Måste ändå plugga i morgon, lägga på ett kol i och med att jag ligger långt efter i planeringen för första gången någonsin. Har inte pluggat på typ två (!) veckor i princip!


Kommentarer
Anonym

Trillade in här och ville lämna ett avtryck! Måste även säga guuud så fin sida, headern e underbar!

2010-02-24 @ 19:01:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0