Tyder du drömmar?

I natt hände det igen, drömmen som var så verklig att jag var fylld av panik i kroppen. Jag drömde om att jag tappade tänderna, en efter en, och det värsta var att jag minns att jag tänkte att "det här är fan ingen dröm, det här händer verkligen!". Mådde så illa, tänk er själv att känna att en tand är lös, man petar lite på den också ramlar den ut. Fast i hela munnen! Usch..

Kände efter med tungan på tänderna och kände att de var lösa, de lossnade och jag sparade dem i en näsduk av tyg för att kunna visa upp för akuttandläkaren. I drömmen trodde jag kanske att det gick att sätta tillbaka mina tänder, men tandläkaren tittade och luktade (?) på tänderna och sa att de börjat ruttna inifrån. Att det berodde på mitt coladrickande och godisätande, det fanns ingenting han kunde göra. 

En skräckfylld dröm.  

Kanske var det dagdrömmen om ett vitt och strålande leende som anledde till den här drömmen? Vad säger ni andra? Är drömtydning er grej, och vad betyder min dröm i sådant fall?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0