Värdelösa bloggar:

Jag brukar sitta och klicka in på olika bloggar via bloggtrafik.nu där det finns en hel del bloggar registrerade, några bra, många oerhört tråkiga icke läsvärda bloggar á Kissie-wannabe-typ. Jag påstår inte att min egen blogg är bättre än någon annans, har inte så många läsare själv men det finns verkligen bloggare som tar priset. Jag tror att Kissie har uttalat sig om att det borde vara 18-årsgräns på att få blogga och jag håller verkligen med om det. Det finns ingen som tvingar mig att läsa dessa värdelösa bloggar, men de tar upp ytterst dyrbar (haha) tid för mig och andra som surfar runt i jakten på underhållande läsning.  

Har funderat på att visa exempel på vad jag menar men jag vill inte hänga ut någon speciell så jag låter det vara för tillfället. Om ni har lust att se vad jag menar så registrera er gärna på första länken som visar er hur ni skall gå till väga, det finns många trevliga bloggar också.

Enjoy!


Kommentarer
Cicci

håller med dig

2010-02-20 @ 21:33:37
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/
Matilda

Jag håller VERKLIGN med. :-o

2010-02-21 @ 10:33:23
URL: http://showjumper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0