Ytterligare 100 poäng!

Nu har jag avslutat Religion A och Psykologi B, ligger hyffsat bra till för att få högsta betyg även i de här kurserna. Dock hänger det väl antagligen lite på hur det har gått i sista uppgifterna, men det har känts relativt bra i alla fall. Idag påbörjar jag Samhälle C och jag har ögnat mig igenom uppgifterna lite snabbt och jag tror att det ska vara en intressant kurs.

*~~*~~*~~*~~*


Var som sagt och gjorde ett besök i GA-kyrkan i lördags, vilken otroligt vacker och mäktig kyrka! Ångrar inte att jag for dit, det jag däremot ångrar är att jag gifte mig i Hässjö kyrka, denna hade ju varit drömmen. Se vad man går miste om när man inte är en återkommande kyrkobesökare. Förr, när jag var barn så gick jag på Kyrkis öppna verksamhet och då var vi i kyrkan lite titt som tätt.




 





Kommentarer
Myran

Jag sa ju att den var vacker...

2010-02-01 @ 17:46:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0