Björnes magazin? Nej, Björnes hoppträning!

Var och tittade på Björne Carlssons hoppträning ikväll, har filmat lite som jag tänkte lägga ut med en sammafattning, men det blir inte nu ikväll för det är sent för mig nu. Klockan är 22.32 och i morgon ska jag upp och ut med hästarna, sen vankas det ridning med Sessan. Hoppas att min rygg (och mitt knä) har bättrat på sig ännu lite till tills dess. Fast just ridningen skall det bli mycket till för att jag ska säga ifrån.

Ja, jag ljög för er igår.. det blev inget trim för mig på gymmet idag. Fick sådan ryggvärk igår, vete tusan vad det var men min rygg var helt förstörd. Tänkte då på vad Sessan sa till mig sist, att inte bestämma mig i förväg hur jag skall göra dagen efter. Så jag vaknade upp i morse, kände mig för och insåg att om jag knappt kunde gå framåt och lyfta en arm utan att det högg till då skulle jag nog inte orka några tyngder heller.

Eldar nu och ska ha dubbla täcken på mig inatt bara för att jag ska hålla mig varm och fräsch!


GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0