Rubrik

Ok, nu så här tre dagar senare är jag både blå, gul och grön på i princip alla delar av kroppen. Det gör åtminstone inte särskilt ont längre och jag tar nog hellre lite blåmärken och smärta före ett skadat knä, en bruten fot eller andra knäckta kroppsdelar som gör en konvalecent i 72 år. Har inte haft tid eller ork att blogga nu de senaste dagarna, har liksom inte känt att jag varit tillräckligt fokuserad. Har sovit dålig under en tid igen och det tär på mig otroligt mycket.

Har lite panik med mina studier, innan fredag ska jag ha besökt en helig byggnad, typ kyrkan och jag vet inte om det bara är att åka dit och det är öppet och på pastorsexpedition är det sällan och aldrig telefontid när jag ringer. Jobbigt läge tycker jag, och samtidigt har jag kört fast med psykologin om den "Nya psykiatrin" och "God psykiatri", så är det någon vänlig själ där ute som har koll på detta så kontakta gärna mig snarast! Ska ringa Myran och höra om hon har någon koll på detta, det brukar alltid bli ett samtal dit när jag inte förstår eller hittar någon information. Kanske borde hon tävla mot Adam Alsing i Äntligen morgon med Adam, Gry och Anders där man kan vinna 10 000 kr för varje rätt svar över Alsing nu under januari månad och jag tror Myran skulle kunna ge honom en match! 

Nåväl, nu ska jag gå ut och skotta. Psykologin måste bli klar ikväll!


Kommentarer
Myran

Nu är du alldeles för snäll. Jag tycker aldrig att jag kan ge dig ett vettigt svar när du ringer...fast det är klart, hur svårt kan det vara att slå Adam Alsing egentligen? ;-)

2010-01-27 @ 21:37:06
Josefine L

Ja, alltså.. Adam är ju ruskigt allmänbildad, har sällan hört någon som slår honom! Men du skulle nog kunna, kanske.. :D

2010-01-27 @ 22:27:42
URL: http://strindlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0