La la-lalalala

Som svar på frågan på vart jag vill resa nu snart så kan jag lätt tänka mig en tripp till Göteborg och se deras Horse show, boende på lyxhotell med frukost och fri tillgång till mini-baren vore inte helt fel. Sen åker vi direkt från Göteborg till Gran Canaria och lapar lite sol i en vecka för att sedan återvända hem till Sundsvall igen. Vad tror du om det Morr? Ta lånet på S|E|B och bjud, bjud mig! Har väntat länge nog nu och du anar inte vilken reseränta det blir ju mer du drar ut på resan du lovat mig sedan länge..


*~~*~~*~~*~~*


Idag har jag ridit, pluggat, ätit middag, pluggat och insett att min älskade prins tappade vänster sko fram under ridturen idag. Som tur är så får jag hjälp redan i morgon kväll då jag även passar på att sko om honom helt, lika bra det när det ändå bara är ett par veckor kvar till nästa skoning. Eller ja, men det spelar ingen roll för han kan lika gärna behöva titta till fötterna redan nu. Det ser inte heller ut som att det blir någon träning för Marianne Bäckström för mig, tydligen var det någon annan som gick före mig och det förstod jag inte. Kanske var det så att jag inte lade min röst på Marianne när man fick önska sig tränare, missade det då i och med att jag trodde att man var tvungen att hoppa minst 1,20 och vara rutinerad till tusen.

Men, det kommer fler tåg, förhoppningsvis inom kort då jag känner att det skulle vara roligt att komma igång. Problemet är bara att jag inte vet hur vår ekonomi ser ut i framtiden, bara hålla tummarna på att den håller! Nu blir det film och mys med gubben. I morgon utsläpp av hästarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0