Töltitölt sa Glimti och galopperade iväg...

Har inte bloggat på evigheter, men har varken haft tid eller lust. Är inte så kreativ när det gäller skrivandet, annat är det för Överste Morr som har riktig skrivversktad i sommar! Och hon gör det bättre än bra! Läs hennes blogg, den är verkligen välskriven.

Var på Västanåfallet och red islandshäst idag, Glimti hette min häst och var nog en stor C-ponny. Kändes kort och kompakt, var lite rädd att jag var för tung till en början men han verkade klara min vikt med lätthet. Vi töltade och galopperade, och det var väl roligt, men tacka vet jag halvblod och hoppning!



 



När det gäller Moro så är vi inne i den fasen att det får bära eller brista! Har fått en tid på PH-vet den 5/8, men vi får se om den är nödvändig då. Han haltar inte i dagsläget, men vi är lite osäker på hur det är när han får jobba i form (allt sker på veterinärens ordinationer).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0