Trött nu

Nu är det ganska exakt en timme kvar på det här arbetspasset, har haft en relativt lugn natt så utöver jobb så har jag hunnit med lite plugg. Skönt att kunna ta två flugor i en smäll nu så här, kanske att jag kan få någon ledig dag till veckan i sådant fall.

Är i alla fall trött som en gnu just nu, vill bara åka hem och sova... Dock måste jag åka och ta av Moro täcke innan jag lägger mig, har regnat så mycket på honom nu men enligt smhi.se så ser det ut att klarna upp nu på morgonkvisten. Då är det ganska onödigt att ha täcke på honom, blir bara varmt och fuktigt där under och det vill vi ju inte.

Får snart sova. Första natten är ALLTID jobbig att ta sig igenom, så det lär bli en lång sovdag från 9-17 åtminstone. Anar att jag kommer att få det jobbigare lördag natt istället i och med att jag haft så pass lugnt nu, lugnet före stormen liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0