Ridning, bete och tårtätning

Har ridit Ellobello idag och det var förstås trevligt, planerar att rida henne så ofta jag hinner i sommar. Har äntligen hittat en stallplats till Moro också, det blir ute i Tynderö så dessvärre har jag hästarna på olika platser. Meningen var att jag skulle ha honom på Cheval, men då det inte finns plats hos Karro ännu så kändes det bäst att hitta något annat. Kanske går det att göra som så att jag bara står provosoriskt i Tynderö fram till återbesöket den 22 juni och efter det får vi se. Blir framtiden kort efter det så är det ingen idé att flytta honom, men om det inte blir några problem så varför inte släppa honom på bete på samma ställe som Ello finns på?

Med förutsättning att inte Karro hittar någon annan hyresgäst innan mig förstås. Bara lite funderingar som går i huvudet på mig. Kan också informera att jag försökte hitta en anledning att fira idag så att jag kunde få min efterlängtade jordgubbstårta, hittade ingen men jag gjorde en jordgubbstårta med bananer ändå. Surt när det visar sig att min hals och tunga sväller upp av bananerna, så någon tillfredsställelse där kunde jag inte räkna med.

En hint om att jag måste börja vandra nedåt på vågen snart kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0