Bedårande barn

Idag måste jag ta tillbaka det jag skrev igår, jag vill visst jobba, det är bara det att det måste bli en vana. Idag när jag jobbade kände jag helt annorlunda än igår. Blir lite jobbigt när det blir så väldigt många barn på samma avdelning bara, det har susat i mina öron hela kvällen. I morgon ska jag jobba på Snäckan tillsammans med de mindre barna', och de är faktiskt helt förtjusande trots att snoret rinner på var och varannan liten unge!

Blir en tidig kväll igen, ska knoppa nu och upp runt 06.00 i morgon.



Kommentarer
Hanna

Vad kul att det känns roligt att jobba. Det gör det tyvärr inte för mig, har varit hemma med ryggskott en vecka nu och måste gå tillbaka till jobbet imorgon. Ser inte fram emot det, men men.

2010-03-18 @ 11:28:57
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0