Detta visste du inte om mig?!

Jag har blivit utmanad av: Matilda

Så här går det till...

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


6 speciella saker om mig:

1. Jag har blivit biten riktigt illa i halsen vid halspulsådern av en elak ridskolehäst för 8-10 år sedan
2. Jag har gått på tre gymnasieskolor och tre komvux (med den nuvarande), vilket kan ses som en oerhört stor bedrift för någon som är så smart som mig! (haha)
3. Jag dansade i en grupp varje dag när jag gick i fyran och mimade till Spice Girls! (Jag var Mel B)
4. Jag ansågs vara talangfull inom hoppningen i tidiga tonåren! (Innan jag blev dödsförskräckt)
5. Jag spelade fiol i lågstadiet!
6. Jag älskar pojkband (fortfarande!)






Jag utmanar:

Sessan
Gabriella
Översten
Dressyrryttarrinnan

Hanna
Jennifer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0