Extraträning med Eva!

Snabb uppdatering innan sänggång, jag som skall upp tidigt och "tävla" i morgon.. Skulle antagligen ha lagt mig för länge sedan. I vilket fall som helst så tränade jag för världens bästa Eva H idag igen och jag tycker att det gick ganska så bra. Travarbetet fungerade riktigt fint, fast min hals mådde inte helt bra och det känns som att det är lite förkylning på gång. Konstigt vore det annars, Nea har varit dunderförkyld och hemma från skolan hela veckan.

Nåja, det gick i alla fall bra och i morgon är det dags för vår första "hopptävling"! Jag har vågat att anmäla mig till en klubbtävling som Timrå anordnar och jag ska hoppa den otroligt höga höjden på 50 cm! Det blir bra det, är så nervös inför hela grejen så höjden ska vara det minsta problemet anser jag.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0