KOM IGEN TIMRÅ!!

Ikväll klockan 18.30 smäller det, rysarmatchen mot Luleå. Vilka vinner? Vilka försvinner? Jag tippade att Luleå skulle ta sista slutspelsmatchen, men samtidigt känner jag Timrå. Önskar faktiskt att jag kunde ha följt med supporterbussen idag, men då jag varken har tid eller pengar så får jag gott se matchen på tv. För det tänker jag minsann göra.. Jag har inte sett en enda match live den här säsongen och jag har knappt koll på vilka som spelar i laget, så egentligen hade det varit rent av osjyst att ta en mycket åtråvärd plats på bussen. Antalet anmälda var tre, men ökade drastiskt till fullsatt på 10 minuter efter matchens slut i torsdags, så jag hade antagligen ändå inte haft någon chans när jag var hemma.



Vågar jag tippa? Nej, inte än. Magkänslan har inte infunnit sig ännu, men jag hoppas att bilden ovan visar vägen..


*~~*~~*~~*~~*~~*


Idag blir det lite plugg och eventuell en skrittur med Moro som kommer att få gå på halvfart ett tag, han är så trött nu under den här perioden. Jag har laddat med b-vitaminer, majsolja, lite extra kraftfoder och liniment för massagetillfällen. Igår trodde jag att han skulle ramla ihop av trötthet där han stod när jag gav honom en helkroppsmassage, han tyckte att det var så otroligt skönt och det gladde mitt lilla hjärta extra!

All kärlek till honom! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0