Min älskade gosse!

Min stackars prins har ju som sagt haft en rejäl träningsvärk efter fredagens ridpass för Eva H, så Sessan hjälpte mig att komma i ordning med problemet som jag redan skapat. Är mästarens mästare på att måla upp en massa otroligt psykiskt jobbiga scenarion när det kommer till Moro, men jag kan sova gott i natt i alla fall. Var dit ikväll och masserade honom igen, samt för att titta till hur han rörde sig... och omdömet? Jo, han såg mycket bättre ut ikväll.

I morgon åker jag direkt på morgonen för att titta till honom igen, ser det inte sämre ut (vilket jag inte tror) så ska jag ut och skritta honom på marsch. Han är ju lite speciell min gosse, som antagligen är en reumatisk pålle och han behöver specialbehandling då och då.

Ikväll var han jätteduktig och stod lös i gången, han stod helt stilla och vi övade lite back och andra grejer som han svarade väldigt bra på. Kan inte annat än att älska honom, han är bara bäst helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0