Hoppträning!

Frasvåfflorna gjorde på ren grädde var faktiskt ingen höjdare.. Nog blev de frasiga, men det var enligt mitt tycke ingen hit. Smakade så klart bara smör och socker och jag inser att det är tur att jag inte äter våfflor oftare än jag gör. Nästa gång blir det ett "vanligt" recept på våfflorna..

*~~*~~*~~*~~*


Ikväll blir det hoppträning för Eva, hade hoppats att få ytterligare en dag och friskna till men träningen blev flyttad. Självklart är jag med på det, får ladda med mycket vätska och bra mat innan träningen så ordnar det sig säkert. Ska bli riktigt roligt, är så taggad över att jag kommit igång att jag varit på Eva om träning kontenuerligt varje vecka nu! Får se hur det går..

Den här fina bilden lånade jag hos Matilda (bilden är klickbar!):



En höjd, som jag antagligen inte kommer att våga mig på.. Någonsin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0