Update

Har varit några turbulenta dagar.. Flyttade min prins till Veterinär Johansson eftersom jag upplevt en massa negativ energi i det tidigare stallet. Har därför inte bloggat riktigt nu de här dagarna eftersom mitt inre varit väldigt påverkad av det som har hänt. Nu är jag dock på plats och jag upplever hittills ett lugn i kroppen som jag hoppas fortsätter i framtiden.

Nu måste jag försöka plugga gärnet den här veckan, har sista uppgiften kvar att göra innan jag betygssätts, sen börjar kursen Textkommunikation A, 100 p. Verkar vara en hektisk kurs, men jag tror att det ska gå bra trots allt.


Kommentarer
Photographs by Natalia

Så mysig header =)!

2010-03-02 @ 17:19:04
URL: http://nataliasoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0