Början av veckan

Ok, jag vet att jag borde plugga nu, men det är något som hinns med senare. Idag har jag äntligen tvättat min illaluktande stalljacka. Har dragit ut på det länge då jag har varit i behov av en torktumlare, men den fanns närmre än jag kunde ana. Överste Morr bidrog med en tvättid och tanken var att vi skulle plugga på lite om InDesign till min kurs Textkommunikation A, men istället styrde vi kosan mot Pizzerian Divan för inköp av mat. En sedvanlig kebabtallrik för Översten och jag köpte en pizza med bananer, kyckling och ananas... Gott!

*~~~*~~~*~~~*~~*

Min prins fick idag en skrittmarsch i det härliga vädret och han kändes idag mycket bättre än igår och dagen före det. Träningsvärken har börjat att släppa och i morgon får vi besök av Sessan som skall rida igenom honom lite åt mig. Skönt att ha någon som känner och förstår min prins! Förhoppningsvis kommer även Dressyrryttarrinnan och ger ekipaget en uppfriskande omgång ultraljudsmassage före eller efter ridningen. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0