Inga barn för Josefine Larsson

Att jag skulle bli en bra mamma, nej, det finns inte i dagsläget. Titt som tätt ser jag uppdateringar på facebook om mammor med barn som skriver hur stolta föräldrar de är när barnet rullar runt från rygg till mage eller tvärt om - HELT själv liksom. Antar att det kanske beror på att jag själv inte har barn, men vilken grej att bli stolt för... Nej. Jag tycker verkligen inte det och hur ska det då gå om jag skulle råka bli mamma i det här skeendet? Som förälder kommer jag säkert att bli stolt över minsta lilla ting, men nu... Nää, det är absolut inte aktuellt.

Jag tycker dock om barn, missförstå mig inte, men det här när barnen är under 1 år gamla fixar jag inte riktigt.


*~~*~~*


Nu ska jag snart få ett samtal från min engelskalärare. Jag tänker fråga om det inte räcker att jag pratade engelska en hel vecka när jag var i Turkiet, det var till och med en britt som var så mäkta imponerad på mitt språk att han skulle betala taxi hem till hotellet och innan dess bjuda oss på vad vi helst ville ha i baren - jag tog tian och sprang efter en taxi.



Kommentarer
Anonym

besök gärna min blogg & släng in en liten kommentar:)

2010-05-27 @ 11:52:43
URL: http://kisskill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0