Stannar nog i min grotta ett tag till

Har pisstråkig här hemma på Korvsägen, vädret har varit helt ok idag, inte mer än så dock. Önskar att jag hade lite mer energi än vad jag har, har dock lovat Jonny att ta tag i det här,vi pratade om mångad men så kommer det förstås inte att bli. För då är det dags för Moro att göra ett besök hos farbror doktor, vi håller alla tummar och tår för att de verkligen hittar något och att det inte är något allvarligt.

Hade tänkt att jag skulle berätta lite mer ingående om Alanya och lägga in lite bilder, men vi får se när den inspirationen kommer. Kommer att fortsätta att vara lika negativ ett tag till, det finns liksom inget som direkt får mig att rycka upp nu. På Överstens blogg får ni dock lite härlig läsning om våran resa dit: Länk

Som ni kan se så finns det inte direkt några närbilder på mig, Morr har valt att lägga all fokus på sig själv. Typiskt.



            Här är dock ett litet smakprov, inser verkligen varför jag vill och bör gå ner i vikt.




Sandra, Jag & Morr



Kommentarer
carro

Söt häst på headern ! :*

2010-05-29 @ 19:14:48
URL: http://caarooss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0