Stress-Ove!

Usch vad stressad jag är, har tagit på mig alldeles för mycket nu och till råga på allt så reser jag bort på fredag morgon. Hade varit bättre om flyget avgått klockan 20.00 istället för 8.00, allt är helt messed up så att säga... Ska turbo-plugga nu ett tag tänkte jag, sen blir det Grey's och efter det film tillsammans med min underbara man som jag tyvärr försummat de senaste dagarna. Stackarn'.  

Var ute och skrittade min prins idag, han var förstås stel men jag tyckte att han var relativt bra, åtminstone bitvis... Träffade Gabbi igår på ICA Maxi och vi pratade om att det ofta sitter i huvudet på många hästar, och det är nästan så att jag tror att det gör det på Moro också. Han blev väldigt knackig när vi kom in på grusvägen i ett par steg trots att han har sulor, men bara efter en kort bit så kändes han ganska ok igen. Skulle stretcha efter turen, vänster släppte han bra, men höger så stel, så stel. Dock var han inte varm i hov före eller efter ridturen och det är bra, lite massage på bogen så blir det säkert finnemang.

Nu; Plugg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0