Festlig semestervecka

Nä, nu får jag nog ta en veckas semester till, för så mycket sol, bad och slapp blev det inte i Alanya under den gångna veckan. Första dagen träffade vi tre svenska tjejer som var helt fantastiskt roliga och redan första kvällen började spektaklet. Drinkarna flödade och tre favoriter kom att bli det som präglade vår semester; Strawberry Daiquiri, Piggelin och Long Island Ice Tea.

Hela vistelsen spenderades på Picasso restaurant (Pelle's place) där underbart god mat serverades och underhållningen var på topp. Alla var helt underbara och vid stägningsdags skjutsades vi in till hamnen och fick eskort in till VIP-avdelningen på nattklubben Robin Hood. Ni förstår att jag fattade tycke för den privata avdelningen va? I hela mitt liv har jag ansett mig själv som V.I.P och äntlingen var det någon som fattade detta!

Tack Sandra, Fanny och Malin för en oförglömlig vecka!


Kommentarer
Matilda

Det låter helt underbart! :D

2010-05-25 @ 22:49:24
URL: http://showjumper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0