Söndagen den 9/5

Så här såg gårdagens plan ut;

Upp klockan 9.00, vakna och åka till stallet så attt vi kom dit vid 10.00, mocka, promenera en sväng och åka och äta lunch. Istället klev vi upp 9.50 och äter gårdagens stek till frukost, vi skippar lunchen och åker direkt till stallet och sedan hem med Översten om hon inte har tid att följa med in och tvättar bilen och sedan handlar.

Vi ska grilla idag så jag måste köpa lite briketter och lite annat småfix så att vi får en komplett middag.


Om prinsen inte är varm idag så ska vi ut på en liten promenad med honom, lärdomen från igår blir att ta longeringslinan i alla fall om det skulle bli så att han flyger i luften för allt och ingenting idag också. Var ganska jobbigt igår då han slet omkull mig för att han blev rädd för något som inte fanns där, det var ytterst nära att jag tappade honom och det vill jag inte vara med om.


Kommentarer
sessan

rid på kräket !! han dör inte av det heller !!!!!!!!!!!!

2010-05-09 @ 13:02:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0